Dag 1: Amsterdam – Basel (778km) - Reisverslag uit Bazel, Zwitserland van Floris en Vivian Rijlaarsdam - WaarBenJij.nu Dag 1: Amsterdam – Basel (778km) - Reisverslag uit Bazel, Zwitserland van Floris en Vivian Rijlaarsdam - WaarBenJij.nu

Dag 1: Amsterdam – Basel (778km)

Door: teamcrewzen

Blijf op de hoogte en volg Floris en Vivian

03 April 2010 | Zwitserland, Bazel

Wat een dag! De Oranje Trophy is eindelijk van start gegaan! We waren al vroeg bij het Olympisch Stadion om de Aftrap van de Oranje Trophy voor te bereiden. Na speeches van onder andere Erica Terpstra en de broertjes Witsche zijn we rond 12h spectaculair weggereden van het Olympisch Stadion met een politie escorte (net op tijd want het begon spontaan enorm hard te regenen!). Na de Amsterdamse ring verlaten te hebben in konvooi, met als boegbeeld de Oranje Camping bus, hebben we samen met team Badovini via Keulen koers gezet richting Basel, Zwitserland. De andere teams waren we al snel uit het oog verloren door alle paas-drukte. Bij de Zwitserse grens kwamen we nog team Nana Tenting tegen en hebben we ingecheckt bij het eerste beste hotel dat we konden vinden – het Etap Hotel in Basel. Morgen zetten we samen met team Badovini koers uit naar Turijn om daar hun familie te ontmoeten – maar nu eerst heerlijk slapen!

• 04 April 2010 - 15:53

Suus:

Spannend hoor meis!!
    Heel veel plezier in Turijn en voorzichtig he?!
    Kus Suus

• 08 April 2010 - 13:36

Renée Vd Sluijs:

Hoi jongens, hoorde net van jullie moeder van deze site. Leuk om jullie te kunnen volgen. Wat een avontuur! Heel veel plezier en goede reis!! Hans en Renée